Wednesday, September 14, 2016

Voordele Van Forex Institusionele Handelaars

Voordele van Forex Institusionele Handelaars Met dit gesê, ek wil 'n paar van die vele voordele met jou te deel dat institusionele handelaars is geneig om oor kleinhandel handelaars (kleinhandel handelaars is klein tyd handelaars wat handel vir hulself). Ek kan dit veilig te deel as ek 'n institusionele handelaar voor gewees het. As jy nog steeds met my. lees verder Ok een van die grootste voordele van institusionele handelaars is dat hulle beter pit versprei en tariewe oor die kleinhandel handelaars en dit is geen verrassing omdat hulle handel in groter hoeveelhede en volumes. Hoe 1 pit versprei op GBPUSD klank vir jou? Moenie hierdie hele neut versprei ding vir 'n tweede. 1 minder pit vir die makelaar is eintlik 1 meer pit vir jou. Nog 'n voordeel dat institusionele handelaars te kry, is dat baie 'n keer hul makelaar sal hulle laat weet waar die meeste van die bestellings in hul stelsel is. Dit gee 'n groot voorsprong, want dit wys waar die groot geld is leun op. Daar is ook 'n paar ander voordele wat institusionele handelaars ervaar, maar is nie so groot in my opinie en dit sluit vinniger nuwe strome in vergelyking met die kleinhandel handelaars. Met al hierdie gesê, kan jy sien hoe ons institusionele handelaars is geneig om 'n veel groter voorsprong bo die kleinhandel mark te kry. Noudat dit gesê is al is, as jy nie weet hoe om winsgewend handel te dryf in die eerste plek, met 'n institusionele handel rekening waarskynlik sou jy nie so veel help nie.


No comments:

Post a Comment