Saturday, October 1, 2016

Adrenalyn Xl Fifa 2014 Panini - Ultimate Guide Bonus

Adrenalyn XL FIFA 2014 Panini Ultimate Guide + bonus Terwyl versamelaars regoor die Europa wag vir die 20ste Februarie 'n dag Adrenalyn XL FIFA 2014 Panini sal die rakke vul afsetpunte en supermarkte. versamelaars in Nordiese lande was gelukkig genoeg en het 'n kans om pakke begin 15 Februarie te koop. Dankie aan hulle, kan ek nou skep nogal 'n omvattende, maar nog steeds eenvoudige gids vir almal. As jy onthou die vorige maand gepubliseer paar artikels insluitend 'n paar uitgelek foto's van hierdie reeks, kontrolelyste en selfs vlieënier ontwerp. Al die artikels is gebaseer op nie-amptelike bronne wat al redelik akkuraat was. Ten slotte, kan ons ernstig nou praat. Op grond van die amptelike feite in hierdie artikel sal ek probeer om alles oor Adrenalyn XL FIFA 2014 Panini amptelike handel card versameling verduidelik. Ek sal jou wys meer foto's, 'n video en selfs 'n Limited Edition-kaart ontwerp. Maar die beste ding sal wees aan die einde. Ek bereid om 'n groot bonus vir jou. Maar ek gewoond openbaar wat dit is, hou lees en jy sal uitvind. Adrenalyn XL FIFA 2014 Panini amptelike handel kaart spel variasies Daar is 3 weergawes van hierdie versameling: Nordiese stel (426 kaarte, 416 standaard kaarte + 10 addisionele) Engels opgestel (416 kaarte, met verskillende variasies van die Engelse spelers) Internasionale stel (standaard 416 kaarte, versprei in alle ander lande. tipes Trading card en hul verhoudings Hier is alle vorme van kaarte wat sal verskyn in Adrenalyn XL FIFA 2014 Panini. Behalwe algemene, basis kaarte, sal ons:


No comments:

Post a Comment