Tuesday, October 11, 2016

Beste Forex Stelsel

Beste forex stelsel Gepos op September 24 Beste forex stelsel is 'n handel stelsel wat is eenvoudig, het goed gedefinieerde reëls, en bied jou met 'n wins / verlies-verhouding van ten minste 2: 1. Handel stelsel moet ook inpas by handelaars leefstyl goed. As jy kan handel in 2 oggendure net 'n dag, 'n stelsel wat werk met vertraagde bestellings nodig. As jy heeldag kan handel, kan jy om pret te hê met 'n scalping stelsel. 'N Baie belangrike deel van die beste forex stelsel is geldbestuur. Jy moet jou risiko's goed te bestuur ten einde winsgewend te bly vir 'n baie lang tyd. Moenie te veel risiko. Gebruik nie meer as 5% van jou deposito per handel nie saak hoe dikwels jou poste sluit af met wins. Op 'n dag wat jy kan 'n groot drawdown ervaar en jy moet voldoende fondse op die deposito te oorleef het. My beste forex stelsel is gebaseer op derdeparty-FOREX seine, geld bestuur en spesiale reëls van die opening en sluiting posisies. Toe ek seine ontvang van een van my twee sein verskaffers, ek kyk of wins / verlies-verhouding is ten minste 2: 1. Op hierdie manier het ek aanvaar slegs veilige seine en verwerp die riskante kinders. Ek stel ook wins bestellings wat gebaseer is op die gemiddelde daaglikse omvang van 'n geldeenheid paar Ek maak nie saak wat geprojekteer teiken is die handel. Teen die einde van my dag maak ek my posisie met die hand as hulle nie toemaak deur Neem Wins bestellings. As jy wil graag meer inligting oor my beste forex stelsel te leer, voel vry om in te skryf aan my lys deur jou naam en e-posadres in die boks hieronder en klik op die oranje knoppie. [Hyperlink_large_centered skakel = "tradingsignalsfx / beste forex-stelsel-10-faktore-jy-behoefte-te-kyk na-jou-FOREX-handel-stelsel" + target = "_ self"] Click To FOREX System Leer. 10 faktore wat jy in ag moet neem met jou forex stelsel [/ hyperlink_large_centered] 3A% 2F% 2F1.gravatar% 2Favatar% 2Fad516503a11cd5ca435acc9bb6523536% 3FS% 3D37r = G "/%


No comments:

Post a Comment