Tuesday, October 4, 2016

Anti Geldwassery Vrae

Anti Geldwassery Vrae Vir verdere inligting oor Anti-geldwassery vereistes, besoek gerus die FINRA Anti-geldwassery webblad. Algemene Vereistes 1. Wat is 'n AML Compliance Program wat nodig is om te hê? Die Geheimhouding Wet Bank, onder andere, vereis finansiële instellings, insluitend makelaar-handelaars, te ontwikkel en te implementeer AML nakoming programme. Lede word ook gereeld deur die anti-geldwassery reël in FINRA Reël 3310. FINRA Reël 3310 stelle uit minimum standaarde vir AML nakoming programme makelaar-handelaars. Dit vereis maatskappye te ontwikkel en te implementeer 'n skriftelike AML nakoming program. Die program het skriftelik deur 'n lid van senior bestuur te word goedgekeur en word redelik ontwerp om te bereik en te monitor deurlopende nakoming van die lid se aan die vereistes van die bank geheimhouding Wet en die implementering van regulasies daarkragtens uitgevaardig. In ooreenstemming met die bank geheimhouding Wet, FINRA Reël 3310 vereis ook maatskappye, teen 'n minimum te beperk, om: vestig en beleide en prosedures wat redelikerwys verwag kan word om op te spoor en veroorsaak dat die aanmelding van verdagte transaksies te implementeer; vestig en beleide, prosedures en interne beheermaatreëls redelik ontwerp om die nakoming van die bank geheimhouding Wet en implementering van regulasies te bereik implementeer; voorsiening te maak vir die jaarlikse (op 'n grondslag kalender jaar) onafhanklike toets vir voldoening aan gedoen word deur die lid personeel of deur 'n gekwalifiseerde buite party. Indien die firma nie transaksies met kliënte met betrekking tot kliënte rekeninge uit te voer of anders hou kliënte rekeninge of op te tree as 'n instelling van makelaar (bv betrokke uitsluitlik in handel vir eie of sake doen net met ander makelaar-handelaars), is die onafhanklike toets vereis elke twee jaar (op 'n grondslag kalender jaar); aanwys en identifiseer om FINRA (by die naam, titel, e-posadres, e-posadres, telefoonnommer, en faksnommer) 'n individu of individue wat verantwoordelik is vir die implementering en monitering van die dag-tot-dag-bedrywighede en interne beheermaatreëls van die program. Sulke individu of individue geassosieer word persone van die firma met betrekking tot funksies onderneem namens die firma. Elke lid moet hersien en, indien nodig, op te dateer die inligting in verband met 'n verandering aan sy AML nakoming persoon binne 30 dae na die verandering en sodanige inligting te verifieer binne 17 sakedae na die einde van elke kalenderjaar. 2. Is al makelaar-handelaars onderhewig aan die Bank Geheimhouding Wet? Ja. Die Bank Geheimhouding Wet van toepassing op alle makelaar-handelaars. Daar is geen uitsonderings. Maatskappye moet besef egter dat AML nakoming programme kan en moet aangepas word om hul besigheid en risiko's te pas, met inagneming van faktore soos die grootte, ligging, sake-aktiwiteite, die tipes rekeninge wat hulle in stand te hou, en die tipes transaksies waarby hul kliënte betrokke te raak . 3. FINRA Reël 3310 vereis dat 'n firma se AML program skriftelik goedgekeur word deur 'n lid van senior bestuur. Maak 'n lid van senior bestuur moet ook enige daaropvolgende wesenlike veranderinge aan die AML program goedkeur? Ja. 'N Lid van die senior bestuur moet enige daaropvolgende wesenlike veranderinge aan AML program die firma se goed te keur. Verder, as daar 'n verandering in die senior bestuur, die AML program moet weer deur die nuwe bestuur. Aanwysing van 'n AML Compliance Persoon 4. Maak die AML nakoming persoon moet 'n geregistreerde skoolhoof wees? Nóg die bank geheimhouding Wet of FINRA Reël 3310 vereis AML nakoming persone te registreer of as verteenwoordigers of skoolhoofde. Nietemin, ons algemene registrasievereistes meld dat persone wat betrokke is in die beleggingsbankwese of sekuriteite besigheid vir 'n lid moet registreer. NASD reëls verduidelik dat die aktiwiteite verwek registrasie sluit die funksies van toesig, werwing, of optrede van sake in sekuriteite, of die opleiding van persone wat verband hou met 'n lid vir enige van hierdie funksies. So, opdrag geregistreerde persone op die gebruik van verdagte aktiwiteite verslae sal nie alleen sneller registrasievereistes, maar opdrag geregistreerde persone op spesifieke sekuriteite produkte kan lei registrasievereistes. Maatskappye moet versigtig hersiening NASD Reëls 1021 en 1031 en kyk na die aktiwiteite wat deur die AML nakoming persoon om te bepaal of hy of sy moet registreer. Let asseblief daarop dat, terwyl die AML nakoming persoon is nie nodig om 'n geregistreerde persoon slegs as gevolg van die versorging van daardie funksie wees, FINRA verwag dat die meeste AML nakoming persone sal geregistreer word persone. Of 'n AML voldoeningsbeampte is geregistreer by, of 'n werknemer van die firma, 'n AML voldoeningsbeampte is 'n geassosieerde persoon van die firma. (Sien FINRA Reël 3310; NASD Kennisgewing aan Lede 02-80, fn.5; NASD Kennisgewing aan Lede 06-07.) 5. Watter inligting het lede het om voorsiening te maak met betrekking tot hul AML nakoming persoon, en hoe moet hierdie inligting aan FINRA voorsien word? Lede word versoek om voorsiening te maak om FINRA die naam, titel, adres, e-posadres, telefoonnommer, en faksnommer van die AML nakoming persoon. FINRA Reël 3310,02 vereis lede om te hersien en, indien nodig, hul nood kontak inligting in die deur NASD Reël voorgeskrewe wyse 1160. NASD Reël 1160 vereis firmas werk, via die FINRA Kontak System, om aangewese kontakbesonderhede stiptelik te werk op 'n wesenlike verandering (maar nie later nie as 30 dae na die verandering) en sodanige inligting te verifieer binne 17 sakedae na die einde van elke kalenderjaar. FINRA versamel die kontakbesonderhede deur die FINRA Kontak System (FCS) beskikbaar op die FINRA webwerf. Kliënt Identifikasie Program Vereistes 6. Het die identifikasie kliënt vereistes vir die opening van 'n DVP rekening ingestel is? Customer identifikasie vereistes in 31 CFR 1023,220 van toepassing op alle kliënte opening van 'n nuwe rekening as dié terme is gedefinieer in die bank geheimhouding Wet en implementering van regulasies, insluitende DVP rekeninge. Maatskappye kan dokumentêre, nie-dokumentêre of 'n kombinasie van beide metodes gebruik om die identiteit van DVP rekeninge te verifieer. Die dokumente wat gebruik kan word kan wissel insluitend, maar nie beperk tot, gesertifiseerde artikels van inlywing, die regering uitgereik besigheid lisensies, vennootskap ooreenkomste, of trust vorming rekords. Sommige maatskappye gebruik buite verkopers om nie-dokumentêre verifikasie uit te voer op DVP rekeninge. Afhangende van die aard van die rekening en die risiko's wat daarmee gepaard gaan, kan maatskappye bykomende due diligence uit te voer op hierdie tipe van rekeninge en kry inligting oor die voordelige eienaars. Sien FinCEN se leiding oor die verkryging en behoud van voordelige eienaarskap Inligting en SIFMA se voorgestelde due diligence praktyke vir verskansingsfondse vir meer inligting. 7. Wat is rekordhouding vereistes die CIP se heerskappy? A CIP moet prosedures vir die maak en instandhouding van 'n rekord van alle inligting wat verkry is om identiteit 'n kliënt se verifieer sluit. Op 'n minimum, moet die rekord al die identifisering van inligting wat ingesamel is deur die firma oor 'n kliënt in te sluit. Met betrekking tot die verifikasie, moet rekords 'n firma se 'n beskrywing van 'n dokument wat staatgemaak het op die identiteit van die kliënt se verifieer bevat, en let op die tipe dokument, 'n identifikasie nommer vervat in die dokument, die plek van uitreiking, en, indien enige, die datum van uitreiking en vervaldatum. Met betrekking tot nie-dokumentêre verifikasie, die reël vereis dat rekords bevat 'n beskrywing van die metodes en die resultate van enige onderneem om die identiteit van 'n kliënt te verifieer maatreëls. Ten slotte, die reël vereis, ten opsigte van enige metode van verifikasie gekies, 'n beskrywing van die resolusie van elke materiële verskil ontdek toe die verifikasie van die identifisering van inligting wat verkry is. (Sien NASD Kennisgewing aan Lede 03-34.) 8. Hoe lank moet 'n ferm behou identifikasie kliënt rekords? 'N makelaar-handelaar moet rekords hou van alle van die identifikasie inligting wat verkry is uit die kliënt vir vyf jaar te behou nadat die rekening is gesluit. Daarbenewens rekords gemaak oor inligting wat bevestig identiteit 'n kliënt se net behou moet word vir vyf jaar na die rekord gemaak. In alle ander opsigte, moet die rekords op grond van die bepalings van Art Reël 17A-4 gehandhaaf word. (Sien NASD Kennisgewing aan Lede 03-34.) 9. Hoe word "rekening" omskryf in die CIP reël? Die laaste reël definieer 'n "rekening" as 'n formele verhouding met 'n makelaar / handelaar gevestig om uitvoering transaksies in sekuriteite, insluitend, maar nie beperk tot, die aankoop of verkoop van effekte, sekuriteite geleen en geleende aktiwiteit, en die hou van sekuriteite of ander bates vir veilige bewaring of as kollateraal. Wat belangrik is, is die finale reël bevat twee uitsluitings van die definisie van "rekening." Die definisie sluit: (a) 'n rekening wat die makelaar / handelaar verkry deur enige verkryging, samesmelting, aankoop van bates, of aanname van laste; en (b) 'n rekening geopen met die doel om deel te neem aan 'n werknemer voordeel plan onder die Werknemer aftree-inkomste Security Act van 1974 ( "ERISA") gestig. Die aanvaarding van Release verduidelik dat in verkrygings, samesmeltings, aankope van bates, of aannames van laste, kliënte nie inisieer hierdie oordragte en dus nie die rekeninge nie binne die bestek van artikel 326 van die USA PATRIOT Act val. Daarbenewens sal die oordrag van rekeninge wat voortspruit uit 'n instelling van makelaar / handelaar verandering van sy skoonmaak maatskappy in hierdie uitsluiting val. Soos aanvanklik voorgestel, die definisie van "rekening" vervat verskeie voorbeelde van tipes rekeninge wat gedek sal word, insluitende kontant rekeninge, marge rekeninge, prima makelaars rekeninge, en rekeninge gestig om betrokke te raak in sekuriteite terug te koop transaksies. Die aanvaarding van Release wys daarop dat hierdie tipe van rekeninge bly "rekeninge" vir doeleindes van die finale reël, maar die finale reël nie spesifiek sluit hulle as voorbeelde om te verduidelik dat die lys is nie volledig nie. 10. Wie is 'n "kliënt" vir doeleindes van die CIP reël? Die reël CIP definieer "kliënt" as: (a) 'n persoon wat 'n nuwe rekening oopmaak; en (b) 'n persoon wat 'n nuwe rekening oopmaak vir 'n individu wat regsbevoegdheid het nie of vir 'n entiteit wat nie 'n regspersoon. Onder hierdie definisie, "kliënt" verwys nie na persone wat vul rekening opening papierwerk of wat inligting wat nodig is om 'n rekening, indien so 'n persoon is nie die rekeninghouer sowel verskaf. FinCEN het ook vasgestel dat 'n ten volle openbaar bekendgestel rekening is nie 'n kliënt van die oopte firma vir CIP doeleindes so lank as wat die maatskappye te voer in 'n oopte ooreenkoms ingevolge waarvan die funksies van die opening en die goedkeuring van kliënte rekeninge en direk ontvang en aanvaar bestellings van die bekendgestel kliënt sal uitsluitlik toegewys om die bekendstelling van vaste en die funksie van die uitbreiding van krediet, die beskerming van fondse en sekuriteite en die uitreiking van bevestigings en state sal aan die oopte firma toegeken. Die bekendstelling van makelaar is 'n kliënt van die oopte firma, hoewel 'n geregistreerde Amerikaanse makelaar-handelaar is vrygestel van CIP. Daar moet egter die oopte firma due diligence uit te voer om die risiko van die bekendstelling van makelaars te bepaal. Daarbenewens, die skoonmaak van maatskappye het nog verantwoordelikheid om te identifiseer, te monitor en rapporteer verdagte aktiwiteite van die instelling van makelaars en bekendgestel rekeninge Sien FinCEN leiding FIN-2008-G002 (4 Maart 2008). 11. Wat is die vereistes CIP indien die kliënt is 'n trust of alle rekening? 'N makelaar-handelaar is oor die algemeen nie nodig om te kyk deur 'n trust of 'n soortgelyke rekening om sy begunstigdes, en slegs nodig is om die identiteit van die naam van rekeninghouer te verifieer. Net so, met betrekking tot 'n gevestigde deur 'n tussenganger, alle rekening, 'n makelaar-handelaar is oor die algemeen nie nodig om te kyk deur die tussenganger aan die onderliggende voordelige eienaars, indien die tussenganger geïdentifiseer as die rekeninghouer. Daar moet egter 'n makelaar-handelaar se AML program risiko gebaseer. As 'n rekening, selfs 'n omnibus of 'n trustrekening, is vasbeslote om 'n hoër risiko wees, kan die firma bykomende inligting verlang, insluitend die identifisering van die voordelige eienaars van die rekening om daardie risiko te verminder. Sekere tipes private bankrekenings vir nie VSA persone vereis ook 'n stewige om inligting oor voordelige eienaars van die rekening te kry. 12. Is dit gepas om te vertrou op die feit dat 'n potensiële kliënt is 'n persoonlike kennismaking van 'n geregistreerde verteenwoordiger te ontmoet identiteit verifikasie verpligtinge? Nee, die aanvaarding van Release bepaal dat dit onvanpas om spesiale behandeling te gee aan persoonlike kennisse sou wees. Daarbenewens het die aanvaarding Release wys daarop dat die reël is buigsaam genoeg om identiteit verifikasie vir persoonlike kennisse as onopvallende as moontlik te maak. 13. Is daar 'n vereiste om die identiteit van diegene met handel gesag oor 'n rekening te verifieer? Die reël CIP sluit nie persone met handel gesag oor rekeninge in die definisie van "kliënt." Gevolglik het die makelaar / handelaar nie identiteite wat individue se verifieer. Maar die reël erken dat situasies mag ontstaan ​​waar 'n makelaar / handelaar sal moet ekstra stappe om die identiteit van diegene met handel gesag verifieer neem. In hierdie gevalle word 'n CIP vereis om situasies aan te spreek waar die makelaar / handelaar bykomende stappe om die identiteit van 'n kliënt wat nie 'n individu deur op soek na inligting oor individue met gesag of beheer oor die rekening ten einde te bevestig die kliënt se verifieer sal neem identiteit. (Sien 31 CFR 1023,220 (a) (2) (ii) (C).) Daarbenewens moet die makelaar / handelaar FINRA Reël oorweeg 4512 (a) (1) (e) in die sin dat indien die kliënt is 'n korporasie, vennootskap of ander regspersoon, moet die name van enige persone wat gemagtig is om sake af te handel namens die entiteit verkry word. 14. Kan 'n ferm staatmaak op die prestasie deur 'n ander finansiële instelling vir 'n paar of al die elemente van 'n firma se CIP? Die CIP reël erken dat daar omstandighede waarin 'n firma in staat kan wees om te vertrou op die prestasie deur 'n ander finansiële instelling van 'n paar of al die elemente van CIP 'n firma se mag wees. Daarom is die reël bepaal dat 'n CIP prosedures kan die volgende insluit spesifiseer wanneer die makelaar / handelaar sal staatmaak op die prestasie deur 'n ander finansiële instelling (insluitend 'n vennoot) van enige prosedures van die makelaar / CIP handelaar se, met betrekking tot 'n kliënt van die makelaar / handelaar wat die opening van 'n rekening of 'n rekening of soortgelyke sake-verhouding met die ander finansiële instelling om voorsiening te maak of betrokke raak in dienste, handelinge, of ander finansiële transaksies gestig. Ten einde vir 'n makelaar-handelaar om te vertrou op 'n ander finansiële instelling, moet die volgende vereistes nagekom word: Vertroue moet onder die omstandighede redelik is. Die ander finansiële instelling moet wees onderhewig aan 'n reël die implementering van die anti-geldwassery nakoming program vereistes van die bank geheimhouding Wet en word gereguleer deur 'n federale funksionele reguleerder. Die ander finansiële instelling moet 'n kontrak wat dit jaarliks ​​sertifiseer aan die makelaar-handelaar dat hy sy anti-geldwassery program geïmplementeer word, en dat dit sal optree (of sy agent sal optree) gespesifiseerde vereistes van die makelaar-handelaar se CIP . Die aanvaarding van Release wys daarop dat die kontrak en sertifisering 'n standaard manier vir 'n firma te demonstreer in watter mate dit die vertroue op 'n ander finansiële instelling om sy CIP voer, en dat die ander instansie het ingestem om daardie werksaamhede te verrig sal voorsien. As dit is nie duidelik uit hierdie dokumente, moet 'n makelaar / handelaar in staat wees om anders te demonstreer wanneer dit die vertroue op 'n ander finansiële instelling om sy CIP verrig met betrekking tot 'n spesifieke kliënt. 'N makelaar / handelaar sal nie verantwoordelik vir die mislukking van die ander finansiële instelling om voldoende CIP verantwoordelikhede die makelaar / handelaar se vervul word, met dien verstande dat die makelaar / handelaar voldoen het aan die vereistes hierbo. As hulle dit nie doen nie, dan bly die makelaar / handelaar self verantwoordelik vir die toepassing van sy eie CIP aan elke kliënt in ooreenstemming met die reël. (Sien NASD Kennisgewing aan Lede 03-34 en die aanvaarding van Release vir die CIP reël makelaar-handelaar.) Nieteenstaande die vereiste dat die ander finansiële instelling moet onderworpe wees aan die BSA, het die SEC personeel voorsien geen aksie verligting aan maatskappye wat staatmaak op geregistreerde beleggingsadviseurs op voorwaarde dat die ander vereistes van die CIP reël nagekom word. Op 11 Januarie 2013, is die nie-optrede posisie verleng vir 'n verdere twee jaar. Spesifiek, die voorwaardes in paragraaf (b) (6) van die CIP Reël nagekom moet word en die adviseur moet saamstem in die kontrak dat dit sal stiptelik "Openbaar aan die makelaar-handelaar potensieel verdagte of ongewone aktiwiteit waargeneem word as deel van die CIP uitgevoer namens die makelaar-handelaar se ten einde die makelaar-handelaar in staat stel om 'n Kong lêer, soos toepaslik op grond van die oordeel van die makelaar-handelaar se" en "bied sy boeke en rekords met betrekking tot sy prestasie van CIP" om die SEC, 'n SRO met jurisdiksie (bv FINRA), of gemagtig wetstoepassingsagentskappe op hulle versoek. Die huidige Geen aksie brief strek die vorige brief en toekennings regshulp tot 10 Januarie 2015. Dit kan verkry word by sec. gov/divisions/marketreg/mr-noaction/2013/sifma011113-17a-8.pdf. 15. Wat is 'n "redelike tyd" om identiteite kliënte se verifieer voor of na die kliënt se rekening geopen? Die term "redelike tyd" is nie gedefinieer deur die reël. Die aanvaarding van Release beklemtoon dat makelaar-handelaars redelik die buigsaamheid om verifikasie onderneem voor of na 'n rekening geopen moet uitoefen. Die bedrag van die tyd kan afhang van verskeie faktore, wat deel vorm van 'n firma se risiko-assessering is. 16. Is daar situasies waar maatskappye mag nodig wees om addisionele verifikasie stappe te implementeer? Die CIP reël sluit 'n bepaling met betrekking tot addisionele verifikasie vir sekere kliënte. Die aanvaarding van Release verduidelik dat, terwyl firmas kan in staat wees om die meerderheid van kliënte te verifieer voldoende deur dokumentêre en nie-dokumentêre metodes, is daar dalk gevalle waar dié metodes is onvoldoende wees. Die risiko dat 'n ferm ware identiteit van die kliënt se nie kan weet mag verhoogde vir sekere vorme van rekeninge, soos 'n on-line rekening, 'n rekening geopen in die naam van 'n korporasie, vennootskap of trust wat geskep of doen beduidende sake - in 'n jurisdiksie wat deur die VSA aangewys as 'n primêre geldwassery kommer of aangewys is as nie-koöperatiewe deur 'n internasionale liggaam, of 'n belasting paradys. Tesourie en die SEC beklemtoon dat 'n firma verdere stappe moet neem om kliënte wat 'n verhoogde risiko van nie behoorlik geïdentifiseer inhou identifiseer. CIP se A firma moet bykomende maatreëls wat gebruik kan word om inligting oor die identiteit van die individue wat verband hou met die kliënt te verkry wanneer standaard dokumentêre metodes bewys onvoldoende te wees in te sluit. Byvoorbeeld, die reël (31 CFR 1023,220 (a) (2) (ii) (C)) vereis dat 'n CIP adres situasies waar, gebaseer op die makelaar-handelaar se risiko-evaluering van 'n nuwe rekening geopen deur 'n kliënt wat nie 'n individuele, sal die makelaar-handelaar inligting oor individue met gesag of beheer oor sodanige rekening te kry. Dit verifikasie metode is slegs van toepassing wanneer die makelaar-handelaar ware identiteit van die kliënt se nie kan verifieer die hand van dokumentêre en nie-dokumentêre verifikasie metodes. Daarbenewens moet 'n makelaar-handelaar beskou die verkryging van inligting oor die voordelige eienaars van 'n hoër risiko rekeninge. (Sien NASD Kennisgewing aan Lede 03-34, die aanvaarding van Release vir die CIP reël makelaar-handelaar, en Gesamentlike leiding oor die verkryging en behoud van voordelige eienaarskap Inligting). 17. Hoe risikobepaling pas in 'n firma se CIP? Die toepaslike prosedures vir die verifikasie aspek van 'n CIP word gereeld deur 'n risiko-gebaseerde assessering. A CIP moet risiko-gebaseerde prosedures vir die verifikasie van die identiteit van elke kliënt in die mate redelik en uitvoerbaar sluit. Die prosedures moet gebaseer wees op assessering van die betrokke risiko's die makelaar-handelaar se, insluitend dié wat deur die verskillende tipes van rekeninge in stand gehou deur die makelaar-handelaar, die verskillende metodes van die opening van rekeninge, die verskillende tipes van die identifisering van inligting wat beskikbaar is en die broker - handelaar se grootte, ligging en kliëntebasis. Tesourie en die SEC beveel aan dat maatskappye ontleed of daar 'n logiese konsekwentheid tussen die identifisering van inligting voorsien, soos die naam van die kliënt se straat adres, poskode, telefoonnommer (indien voorsien), datum van geboorte, en sofi nommer (bv zip kode en stad / staat is, stem ooreen). 18. Is daar 'n regulasie of leiding daardie lid maatskappye vereis om inligting te bekom oor die bron van rekening befondsing? Byvoorbeeld, vir entiteit rekeninge, soos 'n fondament, liefde, of nie-winsgewende, sou reguleerders verwag om lid maatskappye dokumenteer die bron van fondse as deel van sy vereistes CIP of algemene rekening due diligence te sien, of sal dit 'n beste praktyk gebaseer op die firma se risiko-evaluering van die rekening / entiteit? Ten einde 'n behoorlik risiko-gebaseerde AML nakoming program te implementeer, kan 'n lid firma die bron van fondse as deel van algemene rekening due diligence gebaseer op die firma se risiko-evaluering van die rekening of die entiteit te dokumenteer. Behalwe in die geval van private bankrekenings, is daar geen spesifieke regulasie of leiding daardie lid maatskappye vereis om inligting te bekom oor die bron van rekening befondsing. Vir gestig vir nie-Amerikaanse persone wat spesifiek in die Geheimhouding Wet Bank word gedefinieer as rekeninge met 'n $ 1000000 minimum groottotaal deposito vereiste en die opdrag van 'n skakeling vir die rekening private bankrekenings, moet die lid firma "bepaal die bron (ne) van fondse gedeponeer word in 'n private bankrekening en die doel en verwag gebruik van die rekening. "Sien 31 CFR 1010,620. 19. Hoe kan ons kry die kliënt Identifikasie Program Kennisgewing kaart vorm? FINRA het 'n kliënt Identifikasie Program Kennisgewing aan lede by te staan ​​in die uitvoering van die vereiste kennisgewing in die CIP Reël geproduseer. Hierdie kennisgewing vervang die NASD AML Verklaring Stuffer dat baie maatskappye het versprei na hul kliënte. FINRA sal die Kennisgewing druk in grootmaat teen kosprys die lid se. Besoek ons ​​AML webblad vir meer inligting oor hoe om die Kennisgewing bestel. Verdagte aktiwiteite verslag 20. Is daar enige uitsonderings rakende die SAR verslagdoening vereiste? Ja. Die reël bevat drie uitsonderings rakende verslagdoening oortredings anders gerapporteer word aan verskeie wetstoepassing owerhede. Hulle is: 'n rooftog of inbraak wat berig word deur die makelaar-handelaar om toepaslike wetstoepassing owerhede; verloor, ontbreek, vervalste, of gesteel sekuriteite wat deur die makelaar-handelaar op grond is na berig 17f-1 Reël onder die Securities Exchange Act van 1934; en 'n skending van die federale sekuriteite wette of reëls van 'n self-regulerende organisasie deur die makelaar-handelaar, sy beamptes, direkteure, werknemers, of geregistreerde verteenwoordigers, wat toepaslik gerapporteer word aan die SEC of 'n self-regulerende organisasie ( "SRO") , behalwe vir 'n oortreding van artikel 17A-8 onder die Securities Exchange Act van 1934, wat moet verslag gedoen oor Form Kong-SF. 21. Indien makelaar-handelaars verwerp 3rd party drade? Indien nie, moet wat omsigtigheidsondersoek voor hulle aanvaar word? Daar is geen vereiste dat makelaar-handelaars verwerp 3rd party drade; egter NASD Reël 3012 (a) (2) (b) (i) vereis dat maatskappye het prosedures wat redelik is ontwerp om te hersien en te monitor al transmittals van fondse (bv drade of tjeks, ens) of sekuriteite van kliënte om 'n derde party rekeninge, buite entiteite, behalwe primêre woning 'n kliënt se sowel as tussen kliënte en geregistreerde verteenwoordigers plekke. Sien die volledige teks van die artikel vir meer besonderhede. Daarbenewens drade en tydskrifte derde party geïdentifiseer as moontlik geldwassery "rooi vlae" in NASD Kennisgewing aan Lede 02-21. Hierdie tipe van rooi vlae mag addisionele due diligence regverdig deur die makelaar-handelaar voordat die transaksie. AML prosedures die makelaar-handelaar se moet hierdie tipe van rooi vlae, hoe rooi vlae sal opgespoor word aan te spreek, en wat due diligence en aksies sal uitgevoer word indien so 'n rooi vlae opgespoor. Die makelaar-handelaar moet bewyse van enige due diligence uitgevoer handhaaf. Daar is geen spesifieke due diligence nodig, sodat die makelaar-handelaar moet die risiko van die kliënt en die transaksie te evalueer en uit te voer toepaslike due diligence te bepaal of die transaksie is verdag en dus rapporteerbare op 'n SAR-SF. Voorbeelde van due diligence kan die volgende insluit, maar nie beperk tot, kontak die kliënt, om 'n getekende magtigingsbrief van die kliënt, en / of die verkryging van 'n skriftelike verklaring van die kliënt met betrekking tot die rede vir die derde draad party. As verduideliking van die kliënt se is nie redelike of nie sakesin maak, kan die makelaar-handelaar wil om te oorweeg of hulle gemaklik met die risiko wat verband hou met die transaksie en of dit moet 'n SAR-SF lêer. 22. Kan 'n bekendstelling of die skoonmaak maatskappy onthef van AML verpligtinge in die mate waarin die ander is die monitering vir verdagte aktiwiteite? No Terwyl 'n oopte firma gereedskap kan voorsien om te help om die bekendstelling van vaste monitor sy rekeninge vir 'n moontlike verdagte aktiwiteite, al makelaar-handelaars het 'n onafhanklike verantwoordelikheid om te voldoen aan die verdagte aktiwiteit verslagdoening vereistes. Bekendstelling en die skoonmaak van maatskappye is albei verantwoordelik vir die indiening van die SAID vir verdagte transaksies "gedoen of poging deur, op, of deur middel van" die firma. Bekendstelling en die skoonmaak van makelaars wat betrokke is by dieselfde transaksie kan, maar is nie verplig om, indien 'n Kong gesamentlik solank dit sluit alle relevante feite oor die transaksies en andersins toelaatbaar onder die wet. Byvoorbeeld, 'n SAR-SF geliasseer deur die skoonmaak firma waarin die bekendstelling makelaar is die onderwerp kan nie gedeel word. 23. Is daar enige gereedskap wat beskikbaar is om te help my firma soek Kantoor van die Amerikaanse Tesourie se van Buitelandse Batebeheer se (OFAC) "Spesiaal aangewese Nationals en geblokkeer Persone" (SDN) lys? FINRA bied 'n metode van soek die OFAC SDN lys. Die FINRA OFAC Soek Tool is 'n opsie vir lede om te oorweeg die gebruik van om te voldoen aan OFAC ekonomiese sanksies. Die soektog hulpmiddel sluit ook die Palestynse Lys Wetgewende Raad. Vir verdere inligting in verband met u verpligtinge kragtens die OFAC regulasies, raadpleeg asseblief die OFAC webwerf. Spesifieke sekuriteite industrie leiding van OFAC kan gevind word by die volgende skakels: Daar is baie ander dienste beskikbaar wat soek funksies.


No comments:

Post a Comment